vineri, 11 septembrie 2009

Zeita Intelepciunii la Romani: Hadriella.

Azi ma suna Adriana ca sa ma invite la premiera unui film romanesc... de ce? Pentru ca Florin Piersic junior. Invitatia fiind facuta de ea, nici nu m-am gandit sa refuz!

Mergem noi doua la film istoric si dramatic wannabe, hlizim, cascam, ne pasc tentative sinucigase! Si eu am si insistat sa iesim din sala, da ea nu si nu...de ce? Pentru ca Florin Piersic junior. Bai, nu mai zic ca deja ma gandeam cum sa ma razbun pe ea ca ma adusese acolo!

Dar, mare miracol mare, se termina! ALELUIA! In fata se prezinta cativa actori, si, bineinteles si mult asteptatul Florin Piersic junior. Stau eu oleaca, ma uit. Regretele se stergeau unul cate unul din capul meu. Brusc ora aceea si ceva de plictiseala parea un sacrificiu justificat. Iar cand si-au terminat si vorbaraia, ne-am apropiat si regretele au disparut complet... Inalt, sarmant, misterios si per total foarte foarte sexi, Florin Piersic junior.

Adriana, acu' nu-mi mai vine sa te bat... de ce? Pentru ca mi-ai facut ziua buna... de ce? Pentru ca Florin Piersic junior.

Niciun comentariu: