miercuri, 2 septembrie 2009

Shamon!

Booon....so, astazi, umbland prin computeru' mamei, am dat peste un folder cu poze vechi. Poze de pe vremea cand stateam in banca cu George, cand aveam pretentii de roackerita, cand aveam breton de Cleopatra, cand Alexandra nu era inalta si moadeala.

Dar miezul, alias ceea ce ma face sa scriu in momentul de fata, sunt imaginile cu sau impreuna cu o persoana vesnic ubicua in viata mea- Cristina ( aka Kadaj, Carrie, Carolina etc). Ei da, dragi telespectatori si radioascultatori, cum ar spune S. King tradus, Cristina, my all-time best friend. Ca sa fac un rezumat corespunzator, nu exista persoana cu care sa ma cert mai mult decat cu ea, si culmea, doar foarte rar din prostii! De ce? Pentru ca e una din EXTREM de putinele persoane care ma intereseaza, pentru ca mi-e draga si nu concep existenta mea fara a ei. E destul de simplu, serios, ne cunoastem de atata vreme ca nu mai are importanta ca de multe ori suntem insuportabile ( probabil n-ati inteles... IN-SU-POR-TA-BI-LE.... gata, ma simt mai bine acum ca am demonstrat ca stiu si sa silabisesc).

Dar faza e ca avem multe de vorbit... sau mai bine zis, ne facem multe de vorbit. Si ne si place sa palavragim. Doar nu se asteapta cineva sa facem ceva care sa includa si miscare fizica... Nu, nu, e impotriva firii mele. Dar am inceput deja sa bat campii, asa ca in order sa nu va pierd total interesul, am sa postez ( fara acordul Cristinei) poza care mi-a gadilat degetele si m-a pus pe tastat. Here goes...

 
So, aia din dreapta e Cristina, aia din stanga is eu. In bluza Cristinei. In camera Cristinei... in bratele Cristinei. Si in spate posterul cu Tokio Hotel. Care a fost indepartat. Mare pacat mare, dar Tom cam stramba din nas la James si Kirk, asa ca ghiciti cine a zburat din peisaj...
We will rock on until the end of our times... Or until I die of one of my many horrible diseases!
Shamon, girl!;)

2 comentarii:

Tudor George spunea...

Nu se putea fara o expresie jackoniana:P

Ruxandra spunea...

:))Not really!hai, ca suna prea cul:P